[Square] Rainbow 2016 - zásadní změna

Beran Jan alnagon na isdata.cz
Čtvrtek Květen 5 13:38:58 CEST 2016

 Ahoj všem

 Pro povzbuzení bratrských klubů podotýkám, že mezi 30 lidmi doposud registrovanými je 8 takových, kterým změna programu nevyhovuje. 6 z nich tancuje square do A1, zbývající dva jsou Roundeři.

 Asi tolik k Petrově poznámce, mějte se všichni krásně a hlašte se na akce, které plánujete navštívit, včas.

                                            Alnagon
________________________________
Od: square-bounces na square.cz za uživatele Jessica Jayne Maertin
Odesláno: 5. května 2016 13:15
Komu: Konference O. Square Dance
Předmět: Re: [Square] Rainbow 2016 - zásadní změna

Nepochopila jsem poznamku Petra Dusku, ale mela jsem na mysli na priklad roundovy program a program pro nizsi levely, cili EB - MS. Tim by bratrske kluby v Praze urcite neodlakali Ceckare z toho, co zbylo z Rainbow. Jessica

On Thursday, May 5, 2016 11:49 AM, Petr Dusek <petr na dusek.info> wrote:

On 5.5.2016 11:28, Jessica Jayne Maertin wrote:
> Jeste mi napada, ze Country Farrow neni jediny klub v Praze, zda nejaky
> jiny klub v Praze nechce hrat na zachrannou sluzbu a nabidnout nejake
> jine nahradni programy v danem terminu? Jessica

    Myslíš odlákat i těcho posledních pár, co by se jinak pokusili
Rainbow dostat ze stavu "bankrot klubu i jeho členů" do stavu "přežili
jsme, ale bylo to o fous"?