[Square] Rainbow 2016 - zásadní změna

Petr Dusek petr na dusek.info
Čtvrtek Květen 5 14:14:28 CEST 2016

On 5.5.2016 13:54, Scobak wrote:
> Podle me je tech lidi v praxi 15 - i lide tancujici "pouze" do A2. Tento
> level je pouze v patek vecer.
> Jirka
>
> Dňa Thu, 5 May 2016 11:38:58 +0000
> Beran Jan napísal:
>  > Ahoj všem
>  >
>  > Pro povzbuzení bratrských klubů podotýkám, že mezi 30 lidmi doposud
>  >registrovanými je 8 takových, kterým změna programu nevyhovuje. 6 z
>  >nich tancuje square do A1, zbývající dva jsou Roundeři.

    Na seznam přihlášených jsem se nedíval, takže v tomto směru hraju
naslepo.
    Každopádně ale mám pocit, že neberete v potaz dva nikoli nevýznamné
faktory:
1) Zdaleka ne všichni, kdo měli v úmyslu přijet, jsou přihlášeni; lhůta
je do patnáctého, čili ještě mám čas se doma domluvit, jestli pojedeme
nebo ne. Zkušenosti říkají, že poslední týden před vypršením lhůty se
přihlašuje cca. 60-70 % celkem přihlášených, a z nich víc než polovina v
posledních dvou dnech. Netroufám si tedy ani náznakově odhadovat, kolik
lidí by nakonec bylo změnou zasaženo.
2) Takto pojatá akce je zajímavá pro tanečníky C3. Pokud přibude ta C1 a
C2, tak i pro ně. Ale pokud budu mít na výběr mezi akcí, na které bude
tenhle level nebo akcí, na které budou lidi, za kterými bych rád přijel,
pak pojedu za lidma.
Byl-li bych v seznamu přihlášených, jistě byste mě počítali k těm, koho
se změna (a ani případná náhradní) akce nedotkne. Ale protože lidi, za
kterýma bych jel primárně, by byli z větší části na té druhé akci, šel
bych raději tam (tím neříkám, že lidi z CF nevídám rád, jak doufám
všichni chápou). A jistě nejsem jediný. Navíc, pokud partnerka tancuje
nižší level, měl bych další dilema - jít na svůj level nebo s
partnerkou? A hádejte, jaké by bylo řešení :-)

Ne, opravdu nápad udělat narychlo jinou akci nepovažuju za šťastný.