[Square] Rainbow 2016 - zásadní změna

Petr Dusek petr na dusek.info
Čtvrtek Květen 5 18:55:47 CEST 2016

On 5.5.2016 18:24, Scobak wrote:

> Tancovat cely den jeden level deset hodin - kdo to v realu dokaze? Uz
> tancovat pet hodin je hodne. Staci. Za primarni nepovazuju kvantitu, ale
> kvalitu.

    Dokaze. Je to bezne na nemeckych akcich, ktere presne tenhle rezim
maji - dve hodiny patek vecer, cca. 8-9 hodin v sobotu a 3 hodiny v
nedeli. Jeden level, jeden caller, jedna banda tanecniku. A to nemluvim
o Barmstedtu, kde k tomu pribyvaji i ne zcela komfortni (ve srovnani s
temi akcemi, o kterych jsem se zminil) podminky.

> Osobne si myslim, ze by se do konce registrace jeste nejaci lide
> prihlasili a bylo by jich tolik, ze by se se zmenou charakteru akce
> vyplatilo pockat.

    I ja si to myslim, ale jestli meli CF na krku nuz v podobe storno
podminek, pak bych na jejich miste brzdil taky.