[Square] Rainbow 2016

Petr Dusek petr na dusek.info
Neděle Květen 8 13:34:13 CEST 2016

On 7.5.2016 07:15, b.s\volny.cz wrote:
> Davide, svym prvnim odstavcem sis sam verejne odpovedel na svuj druhy
> odstavec. Nedelejte velke festivaly (nejen CF, vsichni), kdyz nemate
> aspon trochu jistotu. Sam jsi podnikatel a nejenom Ty. Udelal bys to
> takhle ve svoji firme? Asi ne, vid? Takze :-)

    Nedelat "velke" akce by byla skoda. Na rozdil od tech malych (bud
lokalnich nebo uzce zamerenych) davaji sanci setkat se se spoustou
znamych nejen z okoli.
    Co by mohlo asi byt uzitecne, je (zejmena v pripade Majovky a
Rainbow, ktere jsou celkem tesne po sobe) se domlouvat na tom, kdo bude
zvat zahranicni ucinkujici. Nejsem si jisty, ze pro vetsinu tanecniku je
realne vyjet behem mesice na dve velke akce se zahranicnimi
ucinkujicimi, potom to vede k tomu, ze jedni nebo druzi jsou zdeseni
(ne)ucasti.

> Fakt nesnasim rict ano, prijedu a neprijet. Je mi to protivne.

    Chapu te; proto jsem zminoval moznost se registrovat s tim, ze "jedu
mozna" s pripadnou moznosti doplnit, proc se registrujes jen podminene.
Bylo by to pro tebe (a dalsi, kdo nemaji vikendy ve sve plne moci) resenim?