[Square] Tema k diskuse: Volno od pracoviste

b.s\volny.cz b.s na volny.cz
Neděle Listopad 6 18:58:40 CET 2016

Jessico, vitej.

Soudim, ze uz jsi (treba i mne) pochopila.
Napriklad ted Liberec - nehlasili jsme se, sam o sobe vim sve. Na odjezd bylo ale nachystano  vse, i to volno vyslo.
Bohuzel proletela viroza a bylo to v haji. Schytali by to vsichni, navic jsme byli mimo provoz.

Namet pro organizatory: je mi milejsi se na parkete v malem prostoru stridat, nez jet na mega akci, kterou nakonec nekdo po... a zrusi pro nerentabilitu.
Ze uz se organizatori naladili na to, ze kdyz se do Datumu neprihlasi dost lidi, tak akci zrusi - jenom dobre.

Uzivejte vody, dokud kape :-)

Bohous
  ----- Original Message -----
  From: Jessica Jayne Maertin
  To: Konference O. Square Dance
  Sent: Monday, October 31, 2016 11:01 AM
  Subject: [Square] Tema k diskuse: Volno od pracoviste

  Ahoj, pratele,
  v posledni dobe se dost casto psavalo a mlluvilo o tom, ze se tanecnici nehlasi predem na akce a tim pusobi potize organizatorum.

  Drzim zuby nehty skolstvi, abych mela volne vikendy, ale musim bohuzel zjistovat, ze dnes ani ve skolstvi nejsem panem sveho volneho casu.

  Ted trikrat po sobe jsem dostala sok.

  Po prve, kdyz mi pani reditelka vysvetlila, ze "ucitele nemaji prazdniny". Nakonec jsem prece vyjela na filmovy festival, ale musim napsat zpravu o tom, jak jsem sebe tam vzdelavala a jak ziskane poznatky uplatnim ve vyuce.

  Po druhe ve vikendu nachazejicim, kdy se kona Liberec (square), Breclav (country) a Jirikovice (round). Nemohla jsem se rozhodnout, ted to mam jednoduche - budu v praci tak dlouho v patek i v sobotu (Dny otevrenych dvere), ze uz se mi nevyplati kamkoliv jet. Nedostaneme ani nahradni volno, ani priplatek za cinnosti o vikendu.

  Do tretice jsem si koupila zajezd ve dne statniho svatku a dovedela jsem se, ze ani svatek neni svaty, pojedeme na zajezd pro zamestnance. Na stesti se zrusil zajezd, ze ktery jsem uz zaplatila, jinak bych penize zpatky nedostala.

  Po takovem trojitem pouceni budu ted opatrna, komu slibuji ucast na akci a zvlast pri placeni zaloh.

  Kdyz jsem ja takhle na tom ve skolstvi, lide pracujici jinde museji byt na tom jeste hur.

  Rada bych byla ta poctiva, co se hlasim dopredu a platim zalohu, ale situace v pracovisti me v tom brani. A to nemam, jako jini tanecnici, rodinne povinnosti...

  Je to smutne a snad nase tanecni komunita a aktivita tuhle realitu dnesni doby prezije! Jessica