[Square] Mnichov

František Čermák cermak.frantisek na post.cz
Čtvrtek Říjen 13 07:32:39 CEST 2016

Ahoj,

je to sice již 14 dní, ale vrátím se k tomu o čem tu referoval Jirka Ščobák.
Byli jsme se Soňou v Mnichově a bylo to neuvěřitelné. Tančili jsme od 13.00
a už v 20,30, když jsme slezli z parketu, jsme toho měli tak dost, že nás
boleli nohy a vyrazili jsme domů. Ale nejlepší byly určitě ty 2 hodiny s
Jerry Storym a Tony Oxendinem.  Tanečně to bylo docela dobré. Vše navazovalo
a musím říci, že nás vůbec nešetřili. Ale ten zpěv. To bylo to nejlepší, co
jsem kdy slyšel. Když vám celý singing call dají dvojhlasně dva zpěváci, je
to úplně jiný rozměr. Za celé 2 hodiny se mi nelíbila pouze jedna skladba.
Byla totiž jako Titanik na 3. Figurově i zpěvně dobré, jen tančení na 3
dělalo lidem dost problém, takže každý chodil mimo doby a ono to nakonec
nějak vyšlo. Ale to ostatní jedním slovem - Famózní.

Nechápu, jak se Karolíně podařilo dostat Jerryho na jejich akci, ale jestli
se rozmýšlíte, tak já mohu potvrdit, že slyšet tyhle legendy určitě stojí za
to.

Franta Čermák