[Square] Predregistrácia na Májovku je spustená

Petr Dusek petr na dusek.info
Úterý Září 20 15:51:47 CEST 2016

On 16.9.2016 22:50, Kristina Cevorova wrote:
> sme sa rozhodli preventívne obmedziť počet platiacich tanečníkov na 320.
>
> Uvedomujem si, že tento model je v našich končinách netypický, preto vás
> prosím o pochopenie.

      Ahoj.
   Tento model je v našich krajích netypický, ale ode mě za něj máte
pochvalu. Ač to tak na první pohled nevypadá, je k tanečníkům velice
ohleduplný: omezí všeobecné rozladění z toho, že na sálech není místo,
že nedostačovala kapacita ubytování či sociálního zázemí. Ano, je to
nepříjemné pro ty z nás, kdo do poslední chvíle nevíme, zda budeme moci
přijet. Ale myslím si, že takových je jen pár - a to se určitě dá domluvit.

    Upřímně řečeno si ale myslím, že podobné opatření by slušelo i
některým dalším akcím, kde zaplněnost parketu překračuje příjemnostní
limity...