[Square] Kolize termínů

Antonín Michal Antonin na epholding.cz
Pondělí Září 26 20:14:09 CEST 2016

Pepo, je to, bohužel, úplně jednoduché.
Jiříkovický sál je docela hodně vytížený, a i když nás tam mají rádi, nemůžeme si termíny vybírat úplně volně; někdy je celkem problém se tam se dvěma akcemi na podzim vejít, aby byly v rozumné době a v rozumném odstupu. I tak musíme sjednávat termíny víc než rok předem. Taky z kolizí termínů nejsme šťastní; lidí na akce nejezdí zrovna moc a každý takový případ to zhorší. Tak se aspoň snažíme o termínech nalejváren informovat pokud možno hodně dopředu.

O nic jiného fakt nejde.

MA

From: Square [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf Of stauf na email.cz
Sent: Monday, September 26, 2016 7:52 PM
To: FrankVlcek na seznam.cz
Cc: Konference o Square Dance <square na square.cz>
Subject: Re: [Square] Kolize termínů

Františku, píšeš mi z duše. Už jsem neměl letos náladu ozývat se po loňském handrkování o kolizí termínů dvou skvělých tanečních akcí, Liberecký Speciál PAC a round v Jiříkovicích . Mrzelo mne to vloni, že jsem pro Jiříkovice nejel do Liberce, jinak bych přišel o round.  Ale když jsi napsal, přidám se tedy a napíši, že jsem jedním z těch čtyř či více tanečníků, které tahle kolize termínů hodně štve. PACky, kam jsem rád jezdil na taneční úrovni A1-A2 se už nekonají, příležitosti oprášit si znalosti A2 je v roce jak šafránu. Když se ohledně listopadového termínu, kolize, zeptám jedné nebo druhé organizační strany, slyším už roky stále stejnou trapnou písničku: „Oni nám vlezli do termínu!“ Pravdou je, že letošní listopadová roundová nalejvárna je ve squarovém kalendáři akcí minimálně tři čtvrtě roku nebo rok zapsaná. Special Special + PAC tam přibyla nedávno, plánovaná na ten samý termín jako round v Jiříkovicích. Tak jsem pro zajímavost zapátral,  jak to s těmi termíny v minulosti vlastně bylo.

Liberec PAC

      1996 1.-3. 11.
      1998 31.10.  – 2.11.
      1999  5.-7.11
      2000 3.-5.11
2007    2.-4. 11.
2008    31.10 – 2.11
2009    30.10 – 1.11
2010    22.10-24.10
2011    4.11 - 6.11
2012    9. –11.11.
2013    8. - 10.11.
2014    7. –  9. 11
2015    6. – 8. 11.  krylo se to s roundem

listopad - Round Jiříkovice
2007 nevím
2008 14. –17. 11
2009 nevín
2010 5. -  7.11
2011 27. 30.10
2012 nevím
2013 nevím
2014 nevím
2015 6.-8. 11.

Jestli někdo zná z historie termíny minulých akcí, hlavně roundových listopadových nalejváren, třeba mne doplní.

Jen jestli to má smysl… Je toto vůbec o stanovení vhodného termínu taneční akce, nebo je to o něčem úplně jiném? Hm… škoda….  :o( Pepa