[Square] Májovka - koniec predregistrácie 4.4.

Kristina Cevorova ciernykocur na gmail.com
Úterý Duben 4 11:56:24 CEST 2017

Ahoj,

ako ste si viacerí všimli, v nedeľu a včera sme mali výpadok servera a
nedalo sa predregistrovať. Preto sme sa rozhodli posunúť termín na
zvýhodnenú predregistráciu *do nedeľe 9. 4. 2017*.

Tinka