[Square] Průzkum situace u nás

Tomas Machalik doug na square.cz
Pátek Prosinec 8 19:37:19 CET 2017

Ahoj všem,

v současné době probíhá pokus o zmapování současné situace ve Square Dance
po celém světě, jelikož zdaleka ne vše lze najít (v aktuální podobě) na
Internetu. Rád bych proto zjistil, jak to vypadá v České republice a na
Slovensku - vím, že Medvěd s Michalem provozují adresář klubů, ale nejsem
si jistý, že je stoprocentně aktuální, proto volím tuto cestu. Zajímá mě:

* které kluby jsou v naší oblasti aktivní, které programy/fáze tancují a
kdo v nich calleruje/cueruje (případně jestli tancují na nahrávky),

* kteří calleři/cueři jsou v naší oblasti aktivní, které programy/fáze
callerují/cuerují a ve kterých klubech callerují/cuerují.

Předem děkuji všem, kdo mi o sobě nebo svém klubu tyto informace poskytnou
(prosím o zasílání na mou adresu doug na square.cz, a nikoli na adresu
konference). Prosím, nespoléhejte na to, že o vašem klubu napíše někdo
jiný - když mi informace přijdou vícekrát, rád si je přeberu.

Předem děkuji za pomoc a přeji vám všem klidné předvánoční období.

 				Tomáš "Doug" Machalík