[Square] Jaci jsou u nas C1 tanecnici?

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pátek Prosinec 15 16:20:10 CET 2017

Za mne
radsi se zasmeju ve vesele MS ctverylce se super lidickama nez tancovat
ve vystresovane ctverylce vysokyho levelu, kde se nekteri nervuji aby
neco nezkazili.
a mne osobne staci cca 5 hod za vikend pkud to nejni v 8 rano
Pyro