[Square] Verovice 2017- podekovani + ztraty a nalezy

Lenka Suchánková lllenkasuchankova na gmail.com
Pondělí Únor 27 23:57:57 CET 2017

Ahojky všem,

díky aspoň za fotky, ač jsem se tam chystala, potkalo se mi to tentokrát
termínově s naším maturitním plesem + přepadovkou od kamarádky z Olomouce,
která v sobotu večer kamsi odlítala a přijela (ohlášeně) už dopo a chtěla
se setkat, takže jsem se musela rozhodnout.

Mám pocit, že jsem s někým byla domluvená, že mi do Veřovic něco přiveze -
a nevím už s kým, tak se prosím ozvi, omlouvám se.

Lenka Suchánková