[Square] Ozvěny XVI. HORNICKÉHO ŠACHŤÁKU

spendlik1 na centrum.cz spendlik1 na centrum.cz
Středa Leden 25 11:35:24 CET 2017

Zdravím všechny účastníky letošního Šachťáku, kterým chci touto cestou jménem klubu poděkovat za návštěvu a vytvoření báječné atmosféry.
Děkujeme také všem účinkujícím za to, že nás celý víkend skvěle bavili, a kamarádům z ostatních klubů, kteří přiložili ruku k dílu a pomohli nám nachystat prostory a následně je dát i do původního stavu, a naší dvorní dodavatelce dortů Heleně Škrobalové za opět skvěle vyvedené kousky.

No a nyní pravidelná rubrika ztráty a nálezy:
- dioptrické brýle (už známe majitele, uvádím jen proto, že mě každý rok překvapí, co vše je možné zapomenout :-))
- šedočerná pletená sukně na gumu (asi dětská)
- zelený ručník
- šedozelená fleecová mikina na zip
Pokud něco z toho postrádáte, dejte mi prosím vědět.

Těšíme se nashledanou na příštím ročníku  19.-21.1.2018, tentokrát spojeném s 25. CSCTA CONVENTION.

Za Extend SDC Ostrava
Lucka "Špendlík" Šašková