[Square] [Akce] Smutná zpráva - zemřel Luboš Štěpán

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 13 20:25:46 CEST 2017

Znám Luboše od své první "opravdické" SD akce, která se konala 30.6.1990 v DDM Na Balkáně a zpráva o tom, že již není mezi námi, mě přinejmenším zaskočila. Nikdy nezapomenu jeho přívětivý úsměv, jak za stolkem svého shopu, tak na tanečním parketu.
Mrzí mě, že se zítra nedostanu na poslední rozloučení s Ním, je mi to moc líto. Upřímnou soustrast pozůstalým. A Luboši, díky za vše a Pán s Tebou!

Míra Procházka.

> Od: "Rogalewicz, Jiri" <jiri.rogalewicz na atos.net>
> Komu: "akce na square.cz" <akce na square.cz>, "square na square.cz" <square na square.cz>
> Datum: 11.07.2017 08:37
> Předmět: [Akce] Smutná zpráva - zemřel Luboš Štěpán

Milí kamarádi, tanečníci a tanečnice, v sobotu 8.7.2017 nás po těžké nemoci opustil Luboš Štěpán.Luboš byl spoluzakladatel a dlouholetý prezident klubu M-Separate Praha. V 90.letech se angažoval i jako člen vedení tehdejší klubové asociace CSAS.Ti mladší si ho pak pamatují jako provozovatele squarového obchodu, který se svojí ženou Helenou zajišťoval na mnohých akcích. Bez Luboše a jeho mravenčí práce v počátcích by náš square dance dnes nebyl tím, čím je. Poslední rozloučení se koná v pátek 14.7. v 9:15 v obřadní síni motolského krematoria v Praze. Jirka  Atos IT Solutions and Services, s.r.o. - CEO: Martin Sůra - registered in the Commercial Register of the Municipal Court in Prague, Sec. C, File 8954, Registered office: Doudlebská 1699/5, 140 00 Prague 4, Czech Republic, IČ: 44851391, DIČ: CZ44851391, Bank connection: UniCredit Bank Czech Republic a.s., Na Příkopě 858/20, 113 80 Praha 1, Acc. Nr. CZK:
 1001885001/2700, IBAN CZK - CZ4627000000001001885001; Acc. Nr. EUR: 1001885095/2700, IBAN EUR - CZ3027000000001001885095
 Tato zpráva má pouze informativní charakter, který vychází z podkladů, které byly odesílateli předány, nebo zaslány. Obsah této zprávy odesílatele nezavazuje, pokud to v ní není výslovně uvedeno a odesílatel nemá v úmyslu na základě této zprávy uzavřít smlouvu, přijmout nabídku, potvrdit uzavření smlouvy ani nezakládá předsmluvní odpovědnost jejího odesílatele, ledaže je odesílatelem ve zprávě uvedeno výslovně jinak.Tato zpráva je určena pouze pro osobní a důvěrné užití osobou (osobami) uvedenou (uvedenými) výše. Nejste-li osobou, které je tato zpráva určena, upozorňujeme Vás, že jakékoli šíření, distribuce či kopírování této zprávy je zakázáno. Jestliže tuto zprávu omylem obdržíte, prosíme, oznamte tuto skutečnost odesílateli a vymažte ji ze svého systému.
 The sole purpose of this message is to provide information based on materials that were given or sent to the sender. The content of the message does not place its sender under any obligation, unless expressly stated otherwise, and the sender has no intention to conclude a contract, accept an offer or confirm the conclusion of a contract on the basis of this message nor shall the message give rise to pre-contractual liability of the sender, unless it expressly states otherwise. The message is only intended for private, confidential use by a person (persons) mentioned above. If you are not the intended recipient of this message, you are hereby notified that any dissemination, distribution or copying thereof is prohibited. If you have received the message in error, please, inform the sender of the fact and delete it from your system.