[Square] Nabídka ubytování na Rainbow

Andrea Cambalova andrea.cambalova na seznam.cz
Úterý Květen 16 06:43:38 CEST 2017

Nabízím přenechání ubytování v Praze na Rainbow asi 700m od školy, kde
se tancuje. V předstihu jsem zařizovala ubytování v Praze, protože se
nám nechtělo spát na Rainbow ve třídách. Podle původních odhadů jsem
počítala s ubytováním pro pět lidí a proto jsem rezervovala dva
pokoje/apartmány. Každý z nich je až pro 3 osoby jeden jednoložnicový,
druhý dvouložnicový. V současné době zřejmě ale budeme potřebovat
postele jen 3. Proto nabízím jedeno z rezervovaných studií, pro
kohokoliv, kdo jede do Prahy, a nechce se mu spát ve škole a ubytování
ještě nemá zařízené.... Pokud máte někdo zájem, dejte mi vědět. Pokud
možno co nejdřív (nejpozději do středy), pak musím rezervaci zrušit, aby
nenaskočilo penále za storno. Radka V.  rvondrakova na o2active.cz

http://ubytovani-milanska.cz/ubytovna.php

studio 202 t.č. rezervované pro 3 dospělé za 1840,-Kč tedy 306,-Kč/osobu
a noc studio 204 t.č. rezervované pro 3 dospělé za 1560,-Kč tedy
260,-Kč/osobu a noc