[Square] Díky za hezký víkend v Liberci

Petr Dusek petr na dusek.info
Středa Listopad 8 18:23:53 CET 2017

On 8.11.2017 08:01, stauf na email.cz wrote:

> Jen když kouknu do skvérového kalendáře na příští rok, tak mne napadne,
> že nad těmi kolizemi mezi roundem a squarem musí snad viset nějaká
> kletba. Bohužel asi nejen já, ale i dalšíse budeme muset příští rok
> 23.-25.2.2018 rozhodnout, jestli jet na round do Jiříkovic a nebo na
> square do Veřovic. A toje velká škoda. Obě akce jsou super a kolem
> tohoto termínu je v kalendáři volno.

Ahoj (nejen) Pepo,
ono je to těžké. Tanečníci sice vidí prázdný kalendář, ale pořadatelé
často vidí, že prostory mají víceméně plno a jsou rádi, že se na ně
vůbec nějaký termín dostane. Představa, že přijdu s tanečním kalendářem
za majitelem prostor a řeknu "tenhle týden ne, uděláme to o týden/dva
jindy", je značně iluzorní. Naše tancování je chudé, musíme hledat
levné, byť kvalitní, prostory. Jenže ty hledá i spousta dalších. Až
budeme pořádat akce s desetinásobným rozpočtem, budeme si moci dovolit
si vybírat i podle našeho kalendáře.
Připočti k tomu, že v hlavách mnoha lidí dlouhá léta strašil (jak teď,
si netroufám posuzovat) ten nesmysl, že square a round si nekonkurují,
protože to je přeci úplně jiný typ tancování. Mockrát jsem slyšel "a
kolik lidí tancuje obojí?"... Odpověď "docela hodně" zpravidla nebyla na
seznamu akceptovatelných.
Výsledkem je pak to, že termínovým kolizím se nedá dost dobře bránit. Ke
škodě všech zúčastněných.

Petr