[Square] Zajímavá aparatura

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Neděle Listopad 12 01:06:38 CET 2017

Ahoj přátelé

Mohu-li si dovolit jeden polospam, pak bych se rád podělil o moji velkou radost za malé peníze. Pořídil jsem si aktivní repráček Kustom PA50, který má v sobě vestavěný mix pro dva mikrofony a linkový vstup. Celé je to cca půl metru vysoké a má své nastavení úrovní včetně basů a výšek a přestože jsem od toho neměl valné očekávání, velmi příjemně mě tento kus zvukutvůrce překvapil. Dnes jsem místo Hiltona vzal repráček do Waldershofu a myslím, že kdyby čtverylky byly 4 a ne 2, stejně by to bylo v pohodě. Hrál jsem na méně jak poloviční výkon a vše jelo hladce. Pokud hledáte něco na callerování či cuerování, jsem z toho nadšen. A nejlepší zpráva na konec, celá tato sranda vyšla na 3.000Kč Pokud někdo podlehne, pak na odkazu https://www.muziker.cz/kustom-pa50 <https://www.muziker.cz/kustom-pa50> je ta věc a navíc do 13.11. má Muziker na kód GIFT4ME slevu 10%. Výsledný zvuk bude také závislý na mikrofonu. Já to testoval s dvěma ElectroVoice a AKG a je potřeba přidat výšky a ubrat basy. Oproti Hiltonu je hlas o něco méně ostrý, ale skvěle srozumitelný.

Omlouvám se za spam těm, které to nezajímá a hezké čtení těm druhým

Medvěd