[Square] Poděkování

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Neděle Leden 21 22:13:01 CET 2018

No mne jste letos neprijemne prekvapili. Clovek ceka ze kdyz ve stredu
kalamita u Jihlavy, u Vas se cestou stane o neco vic. No a nuda v Brne,
sorry jako, v Ostrave. Kde je Vase pocasova povest, bila tma, metr snehu
... ?
ale vazne, i ja moc dekuji vsem ucastnikum, poradatelum a tak. Jako vzdy
super atmosfera, bufet atd, zkratka radost :)
dovolim si alespon par svesticek z me foto zahradky zde:
( pokud Vam odkaz nepujde, zkopirujte cely odkazovy radek a vlozte do
svyho prohlizece

http://pyrotechnik.pry.cz/index.php/CSCTA-Convention-a-Sachtak-2018

cauky zas nekdy nekde, treba na Huslenkach, Strazku ...
Pyro