[Square] Callersky relax :)

David Tesar davidt na ucw.cz
Úterý Červenec 10 12:19:34 CEST 2018

Ja jsem skoro celych tech uplynulych 24 hodin premyslel, jak je ten
Jirkuv prispevek myslen. Prvni, co mne mate, je to, ze i kdyz je
adresovan callerum, je zaslany do squarove konference. Vic mne ale mate
poslani prispevku, co jim chtel pisatel rict. Jedna se o nevinnou snahu
rozproudit na konferenci diskusi, nebo je to self-promotion, nebo snaha
porovnavat si pindiky?

Nevim, ale rikam si, napsal by snad nekdy Vic Ceder, Dave Wilson nebo
Ross Howell nekam neco podobneho? Nenapsali, nemaji to zapotrebi, nemaji
duvod, a neco mi rika, ze chce-li byt clovek veliky, mel by se
inspirovat u velikych.

David