[Square] prosba

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Úterý Červen 12 20:24:20 CEST 2018

Ahoj
fotky ze Strazku zde

http://photos.app.goo.gl/qXMKThh2nvVoePM17

bohuzel stare album jiz asi nepujde pouzit, hledame reseni

a zadost o presun nejakych veci z Brna nejlepe pres Olomouc do Ostravy
stale plati :)
cauky Pyro