[Square] Pozvánka na Májovku

David Tesar davidt na ucw.cz
Úterý Únor 12 18:36:13 CET 2019

Míla a František chtěli říct, že pozvat si Anne na ne-céčkový víkend, je
totéž, jako si koupit Ferrari a jezdit s ním mezi vesnicemi. Dobré
svezení, ale nikdo z toho auta/callera nedostanete to, k čemu byli
stvořeni.

Májovka není céčková akce, to je jasné, čili jako super, Anne určitě
bude skvělá, všichni si užijou, o tom žádná, jen ta prapodivnost výběru
hlavní hvězdy a kombinace levelů zůstává. A také otázka, proč nedělá
všechny C1 bloky.

A ještě mi to nedá a musím zareagovat na tohle:

> P.S. K zamyšlení: Kdybych já jel někam, preferoval C1 a hlavní caller ho  > dělal 1,5 hodiny, budu tam stát a neslezu celou dobu z parketu. 1,5 h
je > dost. Zajímala by mě víc kvalita, než kvantita.
Anne má úplně první víkendový blok C1, v sobotu od devíti, takže půlka
lidí bude tou dobou ještě spát, půlka z toho zbytku přijde o 15 minut
později. Až se začne tancovat, tak budou všichni vzpomínat, jak se dělá
Plenty, kde se kruci vzalo Regroup, když ještě včera na seznamu nebylo,
a do prkýnka kam odešel ten fantóm... Ta kvalita bude zajímavá.

Na druhou stranu je fakt, že Anne má neuvěřitelný dar vystihnout
okamžitou schopnost přítomných lidí, tak třeba to nakonec celé dobře
dopadne.

David