[Square] Pozvánka na Májovku

Kristina Cevorova ciernykocur na gmail.com
Úterý Únor 12 19:00:42 CET 2019

Ahojte,

iniciatíva na pozvanie Anne vysla od par tanecnikov z Karoliny - z toho
vacsina ju zazila len na Plus ci A1na iPAC a na 60. vyroci EAASDC .

Vedela to aj tam dobre roztocit a jej kamaratstvo so Sandie naznacovalo, ze
by sa na nasu Majovku aj osobnostne mohla hodit.

Takze sa tesime ze mame tak univerzalnu callerku :)

Tinka