[Square] Pozvánka na Májovku

Jorga Žaba Cidlinská ladyzaba na gmail.com
Úterý Únor 12 20:03:31 CET 2019

Ale tady nejde o to, jestli toho člověka pozvat nebo ne, tady jde o to,
jestli když jeho honorář bude vyplacen ze školného, které platí všichni,
má mít raději krátké přednášky pro všechny ročníky, i když primáni to
nejspíš neocení zdaleka tak, jako oktaváni, nebo pořádnou dlouho
přednášku jenom pro oktavány, i když i nižší ročníky mu svým školným
přispějí na honorář.

Přiznám se, že tohle dilema nikomu nezávidím. I na nižších levelech
mohou tanečníci profitovat z nových myšlenek, neotřelého stylu, a
vlastně i z té jiné a pro nás obtížné výslovnosti. Možná to pro nižší
levely bude víc trénink než relaxační tancování, ale i to je skvělé.
Vyšší levely (a Céčka zejména) mají zase méně příležitostí tancovat a
menší výběr různých domácích callerů, nové styly jsou jim vzácnější.
Vsadím se, že každej by na Májovce chtěl co nejvíc Anne pro svůj level.
Ať rozhodnete, jak rozhodnete, vždycky bude někdo nespokojenej... Můžete
pak třeba po akci udělat nějakou anketu, komu se kterej caller líbil
nejvíc a na kterém levelu to bylo, kdyby nic jiného, mohlo by se tím
trochu osvětlit, jak moc nízké levely stojí o špičkové callery a jak moc
si je užívají.

Žaba, Zoom B. Brno