[Square] Fw: Skvérové detektivky

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Březen 20 06:51:58 CET 2019

 Ahoj, pokusila jsem se vyhledat dalsi squareove detektivky a nasla jsem ctivy clanek s dejinami square dance-u v AJ, treba nekoho bude zajimat:https://www.americanantiquarian.org/proceedings/44807230.pdf

   ----- Forwarded Message ----- From: Jessica Jayne Maertin <fabulousladybugjjm na yahoo.com>To: Jorga Žaba Cidlinská <ladyzaba na gmail.com>Sent: Wednesday, March 20, 2019, 6:46:53 AM GMT+1Subject: Re: [Square] Skvérové detektivky
  Ahoj, uz mi jedno prisla do ruky squareova detektivka, ovsem take v anglictine. Velmi zabavne cteni, ted uz ovsem nevim, jak se knizka jmenovala a komu jsem ji darovala dal. Dekuji za dalsi tip, Jessica