[Square] Procvičování A1 - upřesnění - oprava

Pavel Vondrák square na vondrakpc.cz
Středa Květen 8 15:48:51 CEST 2019

Milí přátelé square dancingu, především pak levelu A1!

Dovolte mi opravit malou chybičku, která se vloudila do textu (viz.
níže). Adresa je Přemyslovo nám. 40/*18*, Brno - Slatina. Doporučuji
sledovat informace na stránkách Zoom B. Brno <http://www.zoomb.cz/>,
které jsou již aktuální a v případě nějakých doplňujících informací i
budou. Jsou uvedena i čísla mobilních telefonů, na které se můžete v
případě nouze dovolat.

Těšíme se na Vás

Pavel "Bedřich" Vondrák