[Square] XXIX. Hanácké Special Dance

vladimira.rohovska na email.cz vladimira.rohovska na email.cz
Neděle Září 22 23:49:03 CEST 2019

Ahoj všichni,

letos mi to na Taneční víkend na zámku do Hradce nad Moravicí nevyšlo, ale
už jsem slyšela, že tam jako vždy bylo dobře. Organizátory z Cloverleafu teď
čeká zasloužený odpočinek a vy také načerpejte síly, protože v Olomouci se
na Vás těšíme na XXIX. Hanáckém Specialu. Je téměř za dveřmi, konkrétně
11.10. - 13.10. 2019. Koná se tradičně na DDM Olomouc, 17.listopadu 47 a
kromě nás se na Vás těší i skvělí učinkující: Jiří Rogalewicz, Vladimír
Andris, Jiří "Slamák" Slabý, Pavel "Hop" Hossenseidl a Matyáš Brenner. Na
našich stránkách tarantela.kamnaples.cz je spuštěná předregistrace, která
Vám ušetří nějaké korunky a budete mít alespoň co utrácet v našem Hanáckém
bufetu :-). Zatančit si můžete Square Dance od MS po A1 a Round Dance od II.
do VI fáze. Vyspinkat se je možno v ceně badge v tělocvičně ve vlastním
spacáku na karimatce nebo jsou za 300 Kč/noc a lůžko ještě nějaké volné
postýlky na ubytovně. Šíření zprávy mimo tuto konferenci je vítáno :-).

Příjemné podzimní dny a brzy na viděnou.

Vlaďka Rohovská, Tarantela Olomouc.