[Square] Square Digest, Vol 194, Issue 5

Jitka Novakova jinovatkaj na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 17 21:25:28 CET 2020

Ahoj, těším se na přátelskou pohodu při kterémkoli našem tancováni :-)
Držte se :-)
Jitka Nováková

 > Od: square-request na square.cz
 > Komu: square na square.cz
 > Datum: 16.12.2020 00:55
 > Předmět: Square Digest, Vol 194, Issue 5

Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
 square na square.cz

 Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
 http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square <http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square>
 nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
 adresu
 square-request na square.cz

 Správce konference můžete nalézt na adrese
 square-owner na square.cz

 Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
 rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

 Dnešní menu:

   1. Re: Tetka - anketka (Josef Zeman)
   2. Fwd: Re:  Tetka - anketka (b.s na volny.cz)
   3. Re: Tetka - anketka (Frantisek Vlcek)

 Message: 1
 Date: Tue, 15 Dec 2020 15:53:10 +0100
 From: Josef Zeman <jozem na volny.cz>
 To: square na square.cz
 Subject: Re: [Square] Tetka - anketka

 Ahoj

 Musím říct, že na první otázku odpovím velice jednoduše. Těším se na každou akci, která je. Virtuální square, jak ho rozjeli třeba Kanaďani, je možný, ale čtverylka se třemi virtuály je fajn na představivost a to je vše. Nejvíc mi poslední dobou schází Ostrava, která je léta stálicí a pochopitelně se u ní objevilo "canceled". Ale topit se v pesimismu nemá cenu. My, kdo děláme i round, máme výhodu a tak ji využíváme jak je to jen možné. Dva lidi s reprobednou, kteří dělají divné pohyby, nějaký vir nezastaví. Ale ta komunita okolo prostě chybí.

 Tak se držte a snad zase brzy.

 Josef

 --
 Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.

 ------------------------------

 Message: 2
 Date: Tue, 15 Dec 2020 17:08:09 +0100
 From: <b.s na volny.cz>
 To: <square na square.cz>
 Subject: [Square] Fwd: Re:  Tetka - anketka

 Preferuji stručnost. Mám stejný názor. Vylepšení line: stačím si sám. Bohouš
 Odesláno aplikací Moje prsty ze systému Doma.

 --
 Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.

 Message: 3
 Date: Wed, 16 Dec 2020 00:55:02 +0100 (CET)
 From: "Frantisek Vlcek" <FrankVlcek na seznam.cz>
 To: "David Dvorak" <dada.dvorak na icloud.com>, "Konference o Square
 Dance" <square na square.cz>

 Ahoj, Davide,

 moje odpověď ?tetce Anče-Tě mi vyšla delší, než jsem původně zamýšlel. Jako
 když Ferda Havlík svého času při přednášce "O hudbě" v divadle Semafor
 konstatoval: Vyšel jsem si tuhle na procházku, a pojednou koukám ?ona se mi
 změnila v poklus, mrška jedna...

 Takže:

 1. Šachťák SDC Klubu Extend Ostrava - BEZKONKURENČNĚ NEJLEPŠÍ AKCE: B, MS,
 Plus, A1+A2, RD, Country + spousta srandy na Afterparty, Skok přes kůži,
 občas bývá i divadlo. Co srdce a noženky ráčí, ba i žaludek si přijde na
 své. A ta spousta kamarádek a kamarádů, a špičkových callerů - no samé nej-
 nej-nej. Navíc mne osobně těší, že jsem byl s Pepou Drbohlavem v roce 1997
 při zakládání tohoto úspěšného klubu. Je to dobrá parta vedená božsky Jiřím
 Diasem (Zeus) a jejich Vodácké výlety i prázdninové !?Spanilé jízdy? jsou
 jedinečné.

 2. Tancování na zámku Hradec nad Moravicí, SADC Klub Cloverleaf Opava. I
 když poslední ročníky se kvůli rekonstrukci zámku tančí v prostorách školy,
 je to moje srdeční akce.

 3. Nalejvárny Round Dance Klubu Dostavník Brno RDC. Na ty první ročníky ve
 Veverské Bitýšce vzpomínám s nostalgií; na těsné prostory Orlovny Jiříkovice
 jsem si už jakž-takž zvyknul, ale ten pohodový duch jim Rosťova parta
 vdechnout umí.

 4. Country tancování (dosud bezejmenného) Country Klubu v Ostravě, vedeného
 Mirkem a Aničkou Ručkovými. Úžasná pohoda jak na pondělním tancování v
 Ostravě-Starém Zábřehu, tak na extra akcích na moravských horách (Jeseníky,
 Beskydy, Oderské vrchy). Vysoce hodnotím, že chytrým vedením formy tanců
 nenápadně vychovávají tanečníky pro SDC Klub Extend Ostrava.

 5. Pondělní tancování SDC Klubu ComeBack Úvaly je pro mne sice ?jen?
 Plusové, ale užívám si pohodu dobré party a spoust humoru, kterým Me2d
 prošpikovává jak tancování, tak i pauzy před- a po tanci. Humor je vzácné
 koření a obzvláště v této covitové době léčí naše bolavé dušičky, což nutně
 potřebujeme, abychom se z té situace nezbláznili.

 6. Líbily se mi akce Country tanců JItky Bonušové a její Dvorany, jak
 červencová týdenní Letní škola country tanců v Kořenově, tak srpnová Škola
 mexických tanců v Květuši. To je pro mne nový svět.

 7. Olomoucký Hanácké speciál ? domácká atmosféra, která u RD zas tak moc
 nebývá. S tanečním levelem to nepřehánějí, což mně jako nejstaršímu
 (bohužel...) tanečníkovi v Česku vyhovuje.

 A mnohem víc, ale to by snad stačilo.

 Je to odpověď na obě otázky - co se mi líbilo, po čem se mi stýská a na co
 se těším, až to zase bude tady. Tady v Česku i v Německu. Ale věřím, ba co -
 vím, že se dřív než do roka a do dne, (Lomikare), dočkáme.

 To see you in a Square.

 František

 --
 Frantisek Vlcek