[Square] Evropská convention ve Švédsku - nabídka zájezdu - ZRUŠENO

spendlik1 na centrum.cz spendlik1 na centrum.cz
Středa Únor 19 20:07:57 CET 2020

Ahoj tanečnice a tanečníci,
 bohužel musím informovat, že zájezd na Evropskou Convention ve Švédsku se z důvodu nedostatečného zájmu ruší.
 Nepodařilo se dát dohromady dostatečný počet zájemců, aby to bylo finančně únosné.
 Mám tu však exkluzivní nabídku pouze pro české a slovenské tanečníky (! opravdu pouze pro ně !), kteří se chystají do Švédska po vlastní ose. V tuto chvíli máme od organizátorů přislíbenou možnost pro naši skupinu (!!!) ubytování ve třídách po 12 osobách (hostelu) ve vlastních spacácích a na vlastních karimatkách se snídaní (toalety a sprchy na chodbě). Ubytování je možné od čtvrtku do neděle za cenu 290 SEK / noc a osoba, celkem za 870 SEK / osobu na 3 tři noci. Máte-li zájem, prosím, dejte mi vědět do 6.3. (napište jméno a příjmení + klub), abych mohla informovat organizátory.

Lucie "Špendlík" Šašková