[Square] Ivančice

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Středa Červenec 8 18:14:42 CEST 2020

Kdo nejel na pokročilé country do Ivančice, ať ví, že tam byli velmi přijemní, šikovní tanečnici, zajímavé choreografie a kromě toho jsem tam pozorovala skakající žaby v rybníku (a jedná žaba, která vystrka pouze hlavíčka a celou dobu pozorovala mě), světlušky za oknem chalupy, ledňačka u řeky, a svalnatého chlapa z "slavností rozlioučení se svobodou", který sprostě nadával, jak spadnul z jezu...no, samy zažitky! Děkuji hostitelům za zazemí a Mirovi Prochazkovi za organizace a callerovaní, Jessica