[Square] Square Digest, Vol 185, Issue 6

Jitka Novakova jinovatkaj na atlas.cz
Úterý Březen 17 14:15:58 CET 2020

Přesně, jde o to rozložení v čase. Italové s tím mají smutné zkušenosti.
Držte se všichni :-)

Jitka Nováková

> Od: square-request na square.cz
> Komu: square na square.cz
> Datum: 17.03.2020 12:00
> Předmět: Square Digest, Vol 185, Issue 6

Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
 square na square.cz

 Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
 http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square <http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square>
 nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
 adresu
 square-request na square.cz

 Správce konference můžete nalézt na adrese
 square-owner na square.cz

 Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
 rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

 Dnešní menu:

   1. Re:  Když to teď nejde ve velkém... (Beran Jan)
   2. Re:  Když to teď nejde ve velkém... (b.s na volny.cz)
   3. Re:  Když to teď nejde ve velkém... (Jirka Scobak)

 Message: 1
 Date: Mon, 16 Mar 2020 15:17:32 +0000
 From: Beran Jan <alnagon na isdata.cz>
 To: "square na square.cz" <square na square.cz>
 Subject: Re: [Square]  Když to teď nejde ve velkém...

 Ahoj,

 Myslím, že splnitelným cílem je, že i ta plocha bude menší. Nejde o to, že to "půlka" lidí dostane později, ale že "půlka" z tý "půlky" to nedostane vůbec.

 A chtěl bych se zastat Medvěda, určitě se jeho iniciativa dá využít tak, že doma začneme třeba učit své děti.

                                Alnagon