[Square] Když to teď nejde ve velkém...

petr na dusek.info petr na dusek.info
Pondělí Březen 23 10:53:33 CET 2020

Ahojte, vy tam daleko na severu,

bez jakékoli snahy o lynč - fakt s tou potvorou neblbněte... Uvědomte si, že
je tak zle, že vládní nařízení už dodržujou i Neapolitánci. To se naposledy
stalo odhadem za Mussoliniho :-)

Jo, zabavit děti tím, že je začneme učit tancovat, nemusí být od věci - teda
pokud ty děti jsou přesně ve věkovém rozmezí, kdy už to má cenu (pochopí to)
 a ještě nepovažujou jakoukoli aktivitu s rodičema za opruz :-)

A snahu o zmenšení té plochy bych nepovažoval za rozumnou - je potřeba
získat kolektivní imunitu, čili promořit co nejvíc lidí (ale tak, aby
nepadlo zdravotnictví jako v Lombardii). Prostě dosáhnout toho, že i tohle
bude nebezpečné podobně jako chřipka nebo rýma. Ale protože tomu rozumím
jako prase petrželi, možná jsem úplně mimo.

Mějte se a držte se.

PD.

" Ahoj,
Myslím, že splnitelným cílem je, že i ta plocha bude menší. Nejde o to, že
to "půlka" lidí dostane později, ale že "půlka" z tý "půlky" to nedostane
vůbec.
A chtěl bych se zastat Medvěda, určitě se jeho iniciativa dá využít tak, že
doma začneme třeba učit své děti.
Alnagon