[Square] Square Digest, Vol 193, Issue 1

Jitka Novakova jinovatkaj na atlas.cz
Neděle Listopad 1 18:30:25 CET 2020

To je hezké,  není nad to, rozšiřovat si obzory :-)
Díky!

Jitka Nováková

> Od: square-request na square.cz
> Komu: square na square.cz
> Datum: 01.11.2020 12:00
> Předmět: Square Digest, Vol 193, Issue 1

Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
 square na square.cz

 Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
 http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square <http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square>
 nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
 adresu
 square-request na square.cz

 Správce konference můžete nalézt na adrese
 square-owner na square.cz

 Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
 rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

 Dnešní menu:

   1. Něco (nejen) pro nudící se callery (David Dvorak)

 Message: 1
 Date: Sat, 31 Oct 2020 12:16:52 +0100
 From: David Dvorak <dada.dvorak na icloud.com>
 To: Konference o Square Dance <square na square.cz>
 Subject: [Square] Něco (nejen) pro nudící se callery

 Ahoj přátelé

 Trochu mne ta korona pauza deptá, v Úvalech se netancuje a čeká na start, Farrow se (doufejme) sejde asi jen na Vánoční tancování a za hranice se cestovat nedá vůbec. Trochu si callersky lenivím, ale bráním se. Mám v šuplíku nějaké materiály pro Square Dance i country tance, které by snad mohly stát za přečtení. Proto jsem dnes spustil takový menší inspirační webík https://squarecaller.wordpress.com <https://squarecaller.wordpress.com> <https://squarecaller.wordpress.com/ <https://squarecaller.wordpress.com/>> kde postupně ve dvou netříděných rubrikách budu uveřejňovat materiály, které vám mohou pomoct během netancování s přípravami a dát nějaké nápady, až se tancování opět rozjede.

 Užívejte si čtení :-)

 Medvěd