[Square] Něco (nejen) pro nudící se callery

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Sobota Říjen 31 12:16:52 CET 2020

Ahoj přátelé

Trochu mne ta korona pauza deptá, v Úvalech se netancuje a čeká na start, Farrow se (doufejme) sejde asi jen na Vánoční tancování a za hranice se cestovat nedá vůbec. Trochu si callersky lenivím, ale bráním se. Mám v šuplíku nějaké materiály pro Square Dance i country tance, které by snad mohly stát za přečtení. Proto jsem dnes spustil takový menší inspirační webík https://squarecaller.wordpress.com <https://squarecaller.wordpress.com/> kde postupně ve dvou netříděných rubrikách budu uveřejňovat materiály, které vám mohou pomoct během netancování s přípravami a dát nějaké nápady, až se tancování opět rozjede.

Užívejte si čtení :-)

Medvěd