[Square] Tohle je povolení?

Jessica Jayne Maertin fabulousladybugjjm na yahoo.com
Pondělí Duben 12 14:49:45 CEST 2021

Asi jsem cizinec a neumím česky, ale nepochopila jsem z následujícího textu, zdá jde o povolení nebo ne.

Veřejné a soukromé akce

Původně se povolovaly spolkové, taneční, tradiční a jim podobné akce a jiná shromáždění, slavnosti, poutě, přehlídky, ochutnávky, oslavy, a to jak veřejné, tak soukromé, pokud je maximální účast ve stejný čas 20 osob, které se konají převážně ve venkovních prostorech, nebo 10 osob, koná-li se akce převážně ve vnitřních prostorech staveb, ale nakonec došlo ke změně a omezení osob zůstalo na 2.