[Square] Achich-ouvej, Cnline Convention

Frantisek Vlcek FrankVlcek na seznam.cz
Neděle Únor 21 03:15:09 CET 2021

 Neuvěřitelné, ale pravda pravdoucí:

Když americký spisovatel Arthur Bloch definoval ve své knize Murphy's Law,
and Other Reasons Why Things Go WRONG!,  axiomy  našich denních nn drobných
eúspěchů, předdefinoval i moje osobní zklamání nad „Online Convention“. Jeho
základní postulát v titulu jeho knihy bych přeložil asi takto: Když se něco
může posrat, tak se to určitě posere.

 Další jeho axiom zní: „Chybovat je lidské, ale jestli chcete něco opravdu
 důkladně posrat, potřebujete počítač.“

 Důsledek těchto dvou postulátů je, že jsem tu Online Convention neviděl a
 nezažil. Právě já, který jsem předevčírem dal Dougovi avízo, že se tato
 akce koná, takže to dal na Konferenci a přitom „upravil cestičku“ na české
 poměry, aby si to každý mohl nastavit na svém PC.

 Abych měl hladký příjem, začal jsem s dávno připravovanou, ale neustále
 odkládanou akcí, vyčistit počítač od roky nashromažďovaného balastu
 starých, dávno obsoletních souborů a různých nepotřebných dat a programů,
 které můj notebook z roku raz-dva-tři zpomalují.  Jako ten dědeček, co
 měnil, až vyměnil, i já jsem čistil, čistil, až jsem přečistil....

 Teď je půl třetí v noci, před hodinou se počítač po mé čistící akci konečně
 rozběhl a já jsem z prvních e-mailů četl, jaká to byla prima akce.
 Předpokládám, že nikoho nenapadlo to nahrát (také jak asi, že) a tak jen
 tiše závidím těm, které nenapadlo si čistit počítač od digitálního
 haraburdí těsně před takovou mimořádnou akcí a užili si ten historický
 zážitek.

 Tak trochu smutný Ftrantišek

--
Frantisek Vlcek