[Square] Pruzkum: Zájem o online skverování?

prochna na centrum.cz prochna na centrum.cz
Čtvrtek Únor 25 08:56:15 CET 2021

Ahoj,
rád se takovéto akce zúčastním. Chtěl jsem i tentokrát, ale ať jsem dělal, co jsem dělal, nedokázal jsem se připojit. Nenapadlo mě někomu zavolat, abych se zeptal, co dělám blbě. Inu, počítače nepatří mezi mé kamarády.

Tak snad příště...

     Krásný den!

              Míra Procházka
> Od: "Jorga Žaba Cidlinská" <ladyzaba na gmail.com>
> Komu: square na square.cz
> Datum: 24.02.2021 22:52
> Předmět: Re: [Square] Pruzkum: Zájem o online skverování?

Ahoj všem,
my jsme se nezúčastnili, protože jsme v tom termínu nemohli, ale pokud by se nějaká taková akce konala, když moct budeme, rádi to zkusíme.

Žaba, Zoom B.

Dne 24.02.2021 v 12:08 Jessica Jayne Maertin napsal(a):Milí spolu-tanečnící, někteří calleří by mileradí pořadali víc akce ve stylu konvence, jak někteří zažili minulou sobotu, ale nevědí kolik lidí by mělo zájem.Do konference k tomu napsalo jen pár lidíček. Takže bych měla na všechny prosbu: napište do konference 1) jestli jste zučastnili konvence online, připadně kolik lidi byli s Tebou, na příklad, ano, já sám v obyváku, nebo ano, bylo nás celá rodina, 8, na zahradě a 2) zda-li bys Ty, případně ostatní, šli do něčého podobného příště.Děkuji, že podpořite svou ochotou být komunikativní naším callerům, kteří by chtěli pro nás tanečníky dělat první a poslední, jen potřebují vědět, jestli o to stojíme.S pozdravem a omluvou za všechny pravopisné chyby, Jessica
_______________________________________________Square mailing listSquare na square.cz <Square na square.cz>http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square <http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square>
 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>Bez virů. www.avast.com <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>  <#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>