[Square] Pruzkum: Zájem o online skverování?

Beran Jan alnagon na isdata.cz
Čtvrtek Únor 25 10:16:23 CET 2021

Ahoj,

1) neúčastnil jsem se

2) sleduji tu všechny ty nadšené reakce a mám pocit, že moje představa, jak taková věc probíhá, je dost zkreslená. Můžete někdo popsat, co přesně se na takovém online tancování děje?

                          Alnagon

 P.s. Jessi, tvoje čeština je skoro perfektní, nemusíš se omlouvat

Od: Square [square-bounces na square.cz] za uživatele Jessica Jayne Maertin [fabulousladybugjjm na yahoo.com]
Odesláno: 24. února 2021 12:08
Komu: Square Dance Mailing List
Předmět: [Square] Pruzkum: Zájem o online skverování?

Milí spolu-tanečnící,
někteří calleří by mileradí pořadali víc akce ve stylu konvence, jak někteří zažili minulou sobotu, ale nevědí kolik lidí by mělo zájem.

Do konference k tomu napsalo jen pár lidíček.

Takže bych měla na všechny prosbu: napište do konference

1) jestli jste zučastnili konvence online, připadně kolik lidi byli s Tebou, na příklad, ano, já sám v obyváku, nebo ano, bylo nás celá rodina, 8, na zahradě a

 2) zda-li bys Ty, případně ostatní, šli do něčého podobného příště.

Děkuji, že podpořite svou ochotou být komunikativní naším callerům, kteří by chtěli pro nás tanečníky dělat první a poslední, jen potřebují vědět, jestli o to stojíme.

S pozdravem a omluvou za všechny pravopisné chyby, Jessica