[Square] Square Digest, Vol 197, Issue 4

Jitka Novakova jinovatkaj na atlas.cz
Úterý Březen 2 19:00:06 CET 2021

Žabo, děkuju za uvádění na pravou míru, taky jsem studovala.
Formulace viry nejsou živé není asi přesná, jsou na pomezí mezi živým a neživým... jen jde o to, že se množí pomocí těch hostitelských buněk. Viz třeba Wikipedie. Nebo National Geographic Česko, ůnorové číslo o virech, to stojí za prohlédnutí.

Jitka Nováková

> Od: square-request na square.cz
> Komu: square na square.cz
> Datum: 02.03.2021 18:17
> Předmět: Square Digest, Vol 197, Issue 4

Příspěvky do konference  Square zasílejte na adresu:
 square na square.cz

 Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
 http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square <http://trubka.network.cz/mailman/listinfo/square>
 nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
 adresu
 square-request na square.cz

 Správce konference můžete nalézt na adrese
 square-owner na square.cz

 Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
 rozumnějšího než je: "Re: Contents of Square digest..."

 Dnešní menu:

   1. Re:  Požblebt o (z pohledu některých o ničem)
      (Jorga Žaba Cidlinská)
   2. Re:  Požblebt o (z pohledu některých o ničem)
      (michal.mesaros na gmail.com)

 Message: 1
 Date: Tue, 2 Mar 2021 17:26:30 +0100
 From: Jorga Žaba Cidlinská <ladyzaba na gmail.com>
 To: square na square.cz
 Subject: Re: [Square]  Požblebt o (z pohledu některých o ničem)

 Vakcína udělá v podstatě to, co samotný virus ? vpraví RNA do buňky, ale
 nikoli do jejího jádra, kde je uložena DNA, a navíc RNA a DNA nemají
 totožné stavební díly a nemohou nahradit jedna druhou. Není tedy možné,
 aby vakcína nebo virus zasáhly do jaderné DNA.

 Viry nejsou živé, nedokážou se samy množit. Dělají to, že vpraví svou
 RNA do buňky a přinutí buňku, aby vyrobila kopie viru. Dělají to všechny
 viry, to je jejich podstata, a naši genetickou informaci to nijak
 neovlivňuje, ať už dostaneme rýmu, covid nebo třeba mononukleózu.
 Vakcína na rozdíl od samotného viru obsahuje jenom část jeho RNA, takže
 se podle ní nevyrobí celé viry, ale jen ty výběžky (všechny zatím
 používané vakcíny se soustředí právě na ty výběžky).

 Jsem si dost jista, že je to takhle, protože to není vědomost z médií, z
 EU ani od naší vlády, to jsem naučila před lety ve škole. Takže pokud
 mně dneska někdo tvrdí něco jiného, a zároveň lékaři, které osobně znám,
 případně vědci, které sleduji delší dobu, říkají, že je to tak, jak jsem
 se kdysi naučila, nemám důvod věřit těm, kdo teď přicházejí se
 ?šokujícími? zprávami.

 Žaba, Zoom B.

 --

 ------------------------------

 Message: 2
 Date: Tue, 2 Mar 2021 18:15:20 +0100
 From: michal.mesaros na gmail.com
 To: Konference o Square Dance <square na square.cz>

 Ahoj,

 dovolím si citovať z článku, ktorý sa tomu venoval a obsahuje aj vyjadrenie
 politickej strany ministra Sulika k tomu, čo povedal:
 https://zive.aktuality.sk/clanok/151253/nie-vakcina-proti-covidu-19-nemeni-nasu-dna-hoci-to-povedal-sulik/ <https://zive.aktuality.sk/clanok/151253/nie-vakcina-proti-covidu-19-nemeni-nasu-dna-hoci-to-povedal-sulik/>

 v TV odznelo:
 "(Sulík) opakovane zdôrazňoval, že bežný človek spravidla nemá odbornosť na
 to, aby objektívne posúdil, čo je a čo nie je pre neho bezpečné. ?Ja teda
 by som si netrúfal posúdiť vakcínu, hlavne keďže tieto nové vakcíny
 zasahujú aj do ľudskej DNA... že nie také tie okamžité následky, ale o roky
 neskôr čo sa môže stať. Ja by som to teda fakt nechal na odborníkov,?
 zaznelo z úst ministra hospodárstva."

 Vyjadrenie hovorcu:
 "?Richarda Sulíka samozrejme mrzí, že v rýchlosti naformuloval nesprávnu
 informáciu, ktorá si začala žiť vlastným životom na rôznych konšpiračných
 fórach. Jeho úmyslom bolo povedať, že vakcíny zasahujú do imunity,?
 reagovala SaS na našu žiadosť o komentár k vyjadreniu jej lídra.
 Strana zdôrazňuje, že Richard Sulík je ministrom hospodárstva a nie
 zdravotníctva, preto sa v tejto oblasti spolieha v prvom rade na názor
 odborníkov.
 Faktom ale ostáva, že hoci Sulík svoje slová dodatočne korigoval, pre
 mnohých ľudí to už nebude podstatné. Budú totiž utvrdení vo svojej mylnej
 domnienke, že vakcíny naozaj upravujú ľudskú DNA a opravou vyjadrenia chce
 vládny predstaviteľ len napraviť svoje ?prerieknutie?.

 Môj názor:
 Kriticky rozmýšľať a pochybovať o veciach je správne, chytať sa každej
 slamky, ktorá znie ako to, čo chceme počuť, už nie...

 Pekný deň

 Michal

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>>
 Bez
 virů. www.avast.com
[...]
 <#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>