[Square] Asi to tu dlouho kolovat nebude. /- Důležité vědět :-

David Hrbáč david.sdcaller na gmail.com
Úterý Březen 2 20:11:57 CET 2021

Ahoj všem, kteří to čtou. Chápu ožehavost aktuálních témat, ale pojďme
je nechat na sociální sítě a podobné nástroje a tuto konferenci zase
vrátit k diskusím o square dance, round dance, clogging, ...., pokud je
o čem z těchto témat diskutovat :-) Kupříkladu o zde již lehce
zmiňovaném možném online "tancování" a jiných blízkých tématech. Přeji
nám všem, ať se zase v dohledné době setkáme ve čtverylce, v kroužku,
nebo jen tak posedíme.

Zdraví a spokojenost a ostatní dorazí samo, David

David Hrbac
Square Dance Caller
(from Basic to Advanced 2)
+420 732 539 598