[Square] Procvičování A1 (A2)

Pavel Vondrák square na vondrakpc.cz
Středa Listopad 24 00:44:02 CET 2021

Milí taneční přátelé,

chtěl bych Vás pozvat na sobotu 11. prosince do Brna. Proč? Protože se
bude procvičovat *program A**1*. Ten tedy především. Pokud bude zájem,
můžeme rozšířit i na procvičování *A2*. Stane-li se, že si někdo nebude
jistý nějakou figurou, nevadí, příslušnou figuru doučíme a procvičíme.

Začínat se bude v 9:00 v CVČ Fantázie Touškova ul. 9, Brno (Stará
Osada), tedy na běžném tanečním místě Zoom B. V poledne bude pauza na
oběd, můžeme to řešit návštěvou blízké restaurace nebo si pro úsporu
času nechat dovézt třeba pizzu. Končit se bude přibližně v pět-šest
hodin večer, podle nálady a míry únavy. V objektu je varná konvice,
mikrovlnka i kuchyňské zázemí, lze tedy i něco ohřát.

Callerovat budu já a, pokud budou požadavky na procvičení konkrétních
figur, pozic a jiných nejasností, budu na to samozřejmě brát ohled.

Zapisujte se v případě zájmu do této Doodle tabulky
<https://doodle.com/poll/qd5st45q22929pf7>, aby bylo předem jasné, s čím
lze počítat. Tabulka má dva sloupce označené A1 a A2. Vyplňte prosím
tyto sloupce tak, že v případě zájmu jen o A1, se zapište jen do sloupce
A1, pokud budete mít zájem i o procvičování A2, tak oba. V případě
nejasností nebo pokud se nepodaří do tabulky zapsat, mne prosím
kontaktujte buď na mail square na vondrakpc.cz nebo na mobil 603 452 337 a
já Vás eventuálně do tabulky dopíšu.

Podrobnější údaje především o tom, jak najít taneční místo, najdete na
www.zoomb.cz

Na shledanou s Advanced levely a s Vámi se těší

Pavel "Bedřich" Vondrák