[Square] Aktualizace adresáře klubů II

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Úterý Říjen 5 08:48:18 CEST 2021

Ahoj přátelé

Snažím se (s roční pauzou vloni) každý rok na podzim aktualizovat adresář klubů.
Zatím mám docela velkou odezvu, ale přesto se některé kluby neozvaly již dlouhá léta. Jde o tyto skupiny, u kterých nemám aktuální informace:

Bells SDC Brno
Community Dancers Brno
Countryon
Dostavník
Extend SDC
Grasshoppers
Hukilau SDC
Join Promenáda Karlovy Vary
Karolína
Simple Diamond
Smiley Plums
Šumaváček
TK Basic Náchod
Zoom B. Brno

Ano, poskytnutí informací není povinné a ano (jak mi někteří vyčítají) mohu přeci skupiny obepisovat zvlášť a navíc je obvolat. I tak bych byl rád, pokud ponejprv zástupci klubů zareagují sami. Mnohdy dobrat se držitele informace je práce pro detektivní kancelář. Poslední obří revize s telefonováním po celé republic proběhla v roce 2014, od té doby píšu maily. Pro uklidnění davů :-) předesílám, že nejprve žádám o informace takto veřejně a následně pak posílám maily těm, kteří se neozvali. Letos k tomu přidám ještě pátrání po webových stránkách.

Díky za pomoc a hodně tanečníků a návštěv z jiných klubů

Medvěd