[Square] Podzimní Speciál 4. – 6. 11. 2022

Frantisek Vlcek frankvlcek na seznam.cz
Pondělí Říjen 3 01:19:00 CEST 2022

Ahoj Pepo,

 mluvíš mi ze srdce. Liberec vynechat nemůžu, je to má „srdeční záležitost“,
a na Doostavbníkovské Jiříkoviuce bych strašně rád,  jenže umění „rozdvojit
se“ mne nikdo z mých kantorů nenaučil, takže: Frantiřku, co te?????

Rosťovi nadávat nemůžu, na to si ho moc vážím, a Liberec má ten termímn na
začátku listopadu tak přes více než 20 let tak zažitý, že si ho jindy ani
nedovedu před stavit...

Babo raď...

Já tu, ve Frankfurtu, ani po 38 letech žádnou českou babu nemám aby mi
poradila, a tak se musím trápit sám samotinký ... a žádná baba z Česka  mi
tu asi nepřijede poradit.... a ty zdejší hessenské problémům českého SD a RD
nerozumí, to jednak, a za druhé tu ani žádnou nemám, a ty turecké, irácké,
syrské, černoafrické a další, které se tu najednou vyrojily, nemluví mně
srozumitelnou řečí...

Tož nevím, nevím, nevím, kam mne začátkem listopadu noční autobus pana
Jandery a jeho Regiojetu zaveze...

František, t.č. nejstarší tanečník českého SD a RD Dancingu

--
Frantisek Vlcek
Schillstr. 8

---------- Původní e-mail ----------