[Square] Nalejvárna RD Jiříkovice

Tomas Machalik doug na square.cz
Sobota Říjen 29 17:39:08 CEST 2022

Ahoj,

nechci rozpoutávat plamenné diskuse, jen napsat svůj názor týkající se
Rosťova tvrzení, protože údaje o akcích do kalendáře vkládám já:

> Termíny RD nalejváren jsem zasílal v dubnu na square.cz a dodnes tam
> nejsou. Něco nefunguje. O Liberci tehdy nepadlo ani slovo, ba naopak se
> nám dostala informace, že nejspíš tato SD akce nebude. Škoda, že se to
> sešlo.

Žádné informace o Jiříkovicích pro sezónu 2022/2023 mi nepřišly, jinak by
se v kalendáři akcí stoprocentně objevily. Může se samozřejmě stát, že se
e-mail ztratí – asi nejjednodušší je zkusit zprávu poslat znovu nebo se
zeptat adresáta, zda mu vůbec přišla. To, že v kalendáři informace o
Jiříkovicích nejsou, není pravda: Soňa mi je poslala v pátek 14. října
večer a já je vložil v pondělí 17. října dopoledne (celý víkend jsem byl v
Olomouci a v pondělí ráno jsem řešil urgentní pracovní záležitosti). Navíc
jsem si dost jistý, že v dubnu nebylo nekonání listopadové akce v Liberci
vůbec ve hře, protože komplikace ohledně možné nedostupnosti místa konání
nastaly až mnohem později. Z toho, co se zde v konferenci na dané téma
objevilo, ostatně celkem jasně plyne, že k souběhu obou těchto akcí
dochází už několik let. Každopádně si myslím, že za pořádání akcí ve
stejném termínu kalendář nemůže – podle mého názoru by spolu měli
především komunikovat pořadatelé příslušných akcí.

Nijak netrvám na tom, že kalendář akcí musím mít v péči já; už dlouho
nemám na tyto záležitosti dostatečnou kapacitu a tímto se omlouvám všem,
na jejichž požadavky nejsem schopen reagovat okamžitě. Pokud se najde
někdo, kdo se kalendáře ujme, rád mu správu předám.

Přeji všem klidný víkend,

 					Tomáš "Doug" Machalík