[Square] poděkování Extend

petr na dusek.info petr na dusek.info
Úterý Leden 23 19:05:04 CET 2024

I já se přidávám s velkými díky Extendu za (jako vždy) skvělou akci,
tentokrát zase po letech vyšperkovanou o nové prostory. Přiznávám, zezačátku
jsem měl pocit, že jsem v Mínotaurově labyrintu, ale už v sobotu ráno jsem
zjistil, jak vlastně jednoduchá tam ta navigace je. Navíc, volbou tanečních
místností se organizátorům povedlo něco už dlouho nevídaného: dostali mě do
posilovny :-)

Tancování jako vždy super, a tak kromě pořadatelů děkuju i callerům a
cuerům.

V sobotu večer jsem pak, po všech těch letech, co na Šachťák jezdím,
pochopil i skrytý význam toho, proč se na této akci inspirované hornickými
tradicemi Ostravska pokaždé souTĚŽÍ... Asi jediná drobná šmouha, kterou jsem
zaznamenal, se týká zakončení sobotního večera - a i tam si myslím, že
závada byla spíš na mé straně: na konci soutěží jsem byl mimo halu, a tedy
jsem neslyšel informaci, kdy a kde bude skok přes kůži a hlavní afterparty -
a nenašel jsem to ani nikde jinde. Přiznávám, trochu mě mrzelo, když jsem se
dověděl, že jsem ji prošvihl. Znovu, závadu vnímám asi hlavně na mé straně,
ale kdyby náhodou tomu tak nebylo, tak možná jako droboučká nápověda pro
příště :-)

Tak za rok nikoli na Ydykseb, ale na Šachťáku!

Petr