[Akce] Online Convention

Miloš Veselý mves72 na gmail.com
Sobota Únor 20 23:14:06 CET 2021

Taky děkuji za odkaz.
Užili jsme si to báječně, ani nepamatuju, kdy jsem 3 hodiny skoro v jednom
kuse tancoval.
Měl jsem z toho trochu obavy, ale překvapivě to ve dvou docela šlo.
Strávili jsme to celé na mainstreamu, a i tak jsme vypadávali, ale o to víc
nás to bavilo.
V jednu chvíli tam bylo asi 110 připojených zařízení.
Potom se nás pár čechů sešlo v jiné místnosti, a další dvě hodiny jsme
strávili povídáním. I za to všem díky.

Mohli bychom také zkusit něco podobného, co vy na to?

Fík