[Akce] Online Convention

schimmovah na seznam.cz schimmovah na seznam.cz
Neděle Únor 21 00:15:34 CET 2021

Jasně. Já jsem pro! Bylo to skvělý. Taneční akce a pak povídání a vzpomínání
u fotek - super👌
Ještě teď jsem z toho nebezpečné čilá
--
Zdraví
Hanka Schimmová
Závodu míru 688
360 17 Karlovy Vary
---------------------------------
+420 739 541 377
+420 776 152 811

www.square.cz (stránky klubů)
Join Promenáda Karlovy Vary

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miloš Veselý <mves72 na gmail.com>
Komu: Marta Kopecká <Marta na atlas.cz>
Datum: 20. 2. 2021 23:16:47
Předmět: Re: [Akce] Online Convention
"
Taky děkuji za odkaz.
Užili jsme si to báječně, ani nepamatuju, kdy jsem 3 hodiny skoro v jednom
kuse tancoval.

Měl jsem z toho trochu obavy, ale překvapivě to ve dvou docela šlo. Strávili
jsme to celé na mainstreamu, a i tak jsme vypadávali, ale o to víc nás to
bavilo.

V jednu chvíli tam bylo asi 110 připojených zařízení.

Potom se nás pár čechů sešlo v jiné místnosti, a další dvě hodiny jsme
strávili povídáním. I za to všem díky.

Mohli bychom také zkusit něco podobného, co vy na to?

Fík

so 20. 2. 2021 v 21:08 odesílatel Marta Kopecká <Marta na atlas.cz