[Callers] CSCTA seminar na Chiselu

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Listopad 9 10:31:24 CET 2004

> A timto vtipnym vykrikem jsi Milo chte rict co? Asi mi to
> dneska malo mysli,
> ale nejsem si jisty ze jsem pochopil. Jde To o to, ze ja
> neprekousnu pouziti
> inspirace z vyssich levelu na tech nizsich? A proc ne?

No no no, jen si vzpomen na radu svych prohlaseni :-))
To tema me opravdu pobavilo a prvni, na koho jsem si
vzpomnel (a znacne skodolibe) byla Tvoje malickost.
A neber to prilis osobne. Mimochodem, zucastnis se?

 Ti kdo
> na mne tancuji
> ti mozna potvrdi, ze Advanced figury calleruji i na Basicu (o
> formacich do
> kterych tanecniky dostavam nemluve). Pravda, poznaji to jen
> ti tanecnici,
> kteri tancuji i vyssi levely, neb tak cinim vzy zasadne a
> pouze terminologii
> callerovaneho levelu. Takze bud mluvis o necem (ci spis o
> nekom) o cem moc
> nevis, nebo mas na mysli neco jineho.

Tebe, Tebe, Tebe :-))

> Ale co jineho? Ze bys snad mel obavu, ze David Tesar na to
> nema a bude se
> snazit na Mainstreamu pouzivat Challenge koncepty a ocekavat
> od tanecniku
> znalost techto konceptu? Ze bys mu tak malo veril? Ale to
> snad take ne!
>
> Tak copak jsi to myslel?
>
> Martin "Pavouk" Podlaha
> pavouk na square.cz

Proste jsem se zase jednou pobavil. Jinak Davidovi
verim, ze tyto koncepty zvlada. Mimochodem, uz
jsi spolknul sve vyhrady k boys chain? To vis,
v ramci emancipace by si mel :-)).

Miloslav Maly