[Callers] CSCTA seminar na Chiselu

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Úterý Listopad 9 10:51:05 CET 2004

> No no no, jen si vzpomen na radu svych prohlaseni :-))

Opravdu. No mne zas bavi vzpominkyna spoustu tvych. :-))

> To tema me opravdu pobavilo a prvni, na koho jsem si
> vzpomnel (a znacne skodolibe) byla Tvoje malickost.
> A neber to prilis osobne. Mimochodem, zucastnis se?

Vzhledem k tomu ze svuj program planuji vyrazne vic dopredu, tak ani
sebezajimavejsi tema seminare mne tam neprilaka. Je mi lito, ale nebudes mit
moznost posoudit me (ne)krouceni hlavou.

>  Ti kdo
>
> Tebe, Tebe, Tebe :-))

Pak tedy jen dokazujes, ze nevis o cem a o kom mluvis. Jak jsem jiz byl
pravil. :-)

> Proste jsem se zase jednou pobavil. Jinak Davidovi
> verim, ze tyto koncepty zvlada. Mimochodem, uz
> jsi spolknul sve vyhrady k boys chain? To vis,
> v ramci emancipace by si mel :-)).

Od Plusu vys? Ale samozrejme, to obcas i calleruju. Na Mainstreamu to je
jaksi zakazane. Ale to urcite jakozto znalec definic vis. ;-)

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk na square.cz