[Callers] ... nejsou roztomili?

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Středa Listopad 10 12:13:21 CET 2004

Vis Ferdo, ja uz jsem Pavoukovi neodpovidal
(a ani dal nehodlal odpovidat), protoze jsem
podobnou reakci ocekaval. A to drobne zajiskreni
vzniklo jen tim, ze jsem se preklepnul a soukromy
dopis Davidovi omylem poslal sem. Myslim, ze se
tak moc nestalo, zvlaste kdyz je tato konference
natolik chcipla, ze nechapu uz ani smysl jeji
existence (mimochodem, aspon jsem se pokusil
nadhodit jednu spornou vec vztahujici se
k tancovani viz. boys chain, ktere bez skurpuli
pouzivam uz u novych tanecniku).

Netreba tedy takove netykavosti, jednou za rok
ci delsi dobu to snad prezijes.

Take bych byl rad, kdyby zde probihala diskuze
vztahujici se k figuram, k callerskym zalezitostem
a tak podobne. Je to tu? Neni. Proc? Nejspise z nezajmu.
Je smutnou skutecnosti, ze pokud se vubec nejaka
callerska diskuze nekde vyskytne (take jen cas od casu),
je to na konferenci Ceckovych tanecniku. A i kdyz je
to konference urcena pro programy C, naposledy se
tam resil problem konecne formace u figury Star (drive
Basic, dnes Mainstream). No nic, nechme tuto konferenci
dale sladce spat, ona zase zustane prazdna tak dlouho,
nez sem nekdo omylem zasle odpoved patrici jinam.

Miloslav Maly