[Callers] Chciplost a neco k Plusu (Was: ... nejsou roztomili?)

Tomas Machalik doug na square.cz
Čtvrtek Listopad 11 07:51:33 CET 2004

> Myslim, ze se tak moc nestalo, zvlaste kdyz je tato konference natolik
> chcipla, ze nechapu uz ani smysl jeji existence (mimochodem, aspon jsem
> se pokusil nadhodit jednu spornou vec vztahujici se k tancovani viz.
> boys chain, ktere bez skurpuli pouzivam uz u novych tanecniku).

Ahoj, Milo,

"chciplost" konference je do znacne miry dana chuti jejich clenu o necem
diskutovat (coz ostatne sam pises). Do toho pochopitelne nikoho nutit
nelze, i kdyz ja bych osobne rad konferenci ozivil.

Courtesy Turn, California Twirl a souvisejici figury provadene z jinych
nez normalnich paru bych rozhodne neoznacil jako sporne. Velice dobre to
vysvetlil ve svem mailu Pavouk - to, ze neco lze, neznamena, ze bychom to
meli ucit lidi co nejdrive.

Samozrejme, kazdy caller se v otazkach, zda tanecnikum davat neco navic,
rozhoduje sam za sebe. Je ale dobre uvedomit si, ze pouzivanim jinych nez
standardnich pravidel a definic muze caller take tanecnikum skodit.
Priklad (snad neni prilis mimo): nedavno jsem byl na vikendove akci, kde
se tancoval mimo jine Mainstream. Caller na podiu evidentne neakceptoval,
ze figura Spin Chain Thru uz v tomto programu nekolik let neni, a vesele
ji pouzival. V sale ovsem bylo docela dost tanecniku, kteri tu figuru
proste neznaji, protoze ji v Mainstreamu uz nezazili (a jejich klubovi
calleri dost mozna take ne). Ano, bylo to rozhodnuti callera pouzit neco
navic (co by tanecnici jiste zvladli, kdyby to ovsem znali).

Stejne tak se caller muze rozhodnout, ze pripravku v ramci Mainstreamu
nauci Extend ze vsech pozic (nejen z Quarter-Tagu), ze jim ukaze Recycle
rovnou podle definice z programu A2 a C1 nebo ze je nebude pri nekterych
figurach omezovat na normalni pary. Tohle dokazu akceptovat, pokud ovsem
tanecnici vedi, ze to je nadstandard, a umi se podle toho chovat. Neni to
tak davno, co jsem nekde calleroval "Only Those Who Can California Twirl"
a nestacil jsem se divit, ze kazda ctverylka skoncila jinak a nekolik
tanecniku bylo velmi prekvapeno tim, ze podle me figuru provest nemohli.

> Take bych byl rad, kdyby zde probihala diskuze vztahujici se k figuram,
> k callerskym zalezitostem a tak podobne. Je to tu? Neni. Proc? Nejspise
> z nezajmu. Je smutnou skutecnosti, ze pokud se vubec nejaka callerska
> diskuze nekde vyskytne (take jen cas od casu), je to na konferenci
> Ceckovych tanecniku. A i kdyz je to konference urcena pro programy C,
> naposledy se tam resil problem konecne formace u figury Star (drive
> Basic, dnes Mainstream). No nic, nechme tuto konferenci dale sladce
> spat, ona zase zustane prazdna tak dlouho, nez sem nekdo omylem zasle
> [...]

Tak ja zkusim nadhodit tema pro diskusi: pred nekolika tydny CALLERLAB
oficialne upravil definice tri figur v programu Plus (Acey Deucey,
Coordinate a Peel Off) - informoval jsem o tom v konferenci
square na square.cz (zajemci najdou mail v prislusnem archivu nebo jim jej na
vyzadani rad zaslu). A me by zajimalo, jestli na zaklade teto zmeny
zacnete figury pouzivat jinak nez dosud (a pokud ano, tak jak, samozrejme
:-=))).

Vsechny potencialni diskutery zdravi a na zajimave odpovedi se tesi

					Tomas "Doug" Machalik